Avatar billede margitbork Nybegynder
22. juli 2008 - 00:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Navigon 2110max, hvordan får jeg poi's ind i den ?

Jeg har lige købt en Navigon 2110max, og jeg vil gerne have den til at kunne vise campingpladser. Jeg har hørt at man kan downloade POI'er til den. Og den er preinstalleret med det der poi program der skal bruges. Men hvordan gør jeg lige, og hvor finder jeg dem.
Avatar billede margitbork Nybegynder
22. juli 2008 - 19:41 #1
Jeg har fundet nogle POI´s men jeg ved ikke om de er det rette format, og hvordan de skal placeres på min Navigon
Avatar billede margitbork Nybegynder
23. juli 2008 - 22:20 #2
Er der ingen der kender til POI's på Navigon 2110 max ?
Avatar billede margitbork Nybegynder
01. august 2008 - 00:08 #3
Hmmm - det var ikke meget respons...
Avatar billede soren01 Novice
29. september 2008 - 13:18 #4
Navigon tillader desværre at du selv retter i dine poi'er. ØV ØV

Du kan købe og installer et pogram der hedder: POI Warner. Med dette kan du selv indtaste poi'er.
Avatar billede soren01 Novice
28. december 2010 - 11:38 #5
Har løst problemet