Avatar billede eraw Praktikant
05. august 2008 - 15:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Erfaring med PCMover?

Har lige købt en ny maskine og vil gerne have flyttet hele opsætningen fra min gamle pc til den nye. Men jeg syntes det er alt for uoverskueligt at skulle geninstallere alle mine spil og programmer osv. samtidig med at jeg skal finde alle mine billeder og dokumenter osv. frem.
Det virker vildt smart med at man bare forbinder den gamle og nye pc - og WUPTI, hele skidtet er overført, men er der nogen der har prøvet programmet eller kender til det?
Avatar billede ejldk Nybegynder
05. august 2008 - 17:24 #1
Windows XP og Vista har også en indbygget funktion der kan det
Har dog aldrig prøvet det, så kan ikke sige om det virker.
Men i XP finder du det under Start -> Alle Programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Guiden Overførsel af filer og indstillinger

Det skader jo ikke at prøve...
Avatar billede eraw Praktikant
06. august 2008 - 09:38 #2
Det er rigtigt... Der findes Windows Easy Transfer, Men det flytter kun filer og internet opsætning.

PCMover flytter Programmer, filer, internet opsætning, migrere alle bruger konti på en gang og derudover er der også en undo funktion, hvis man har kvajet sig :D

Jeg køber PCMover, og så må jeg se om det er noget der virker.
06. august 2008 - 19:52 #3
(Giv gerne feedback efter brug OM det ka' bruges til noget ?)
Avatar billede eraw Praktikant
13. august 2008 - 11:06 #4
Så fik jeg endelig anskaffet mig PCMover - købte det hos completeware.dk...

Og hold da op hvor blev jeg overrasket. Det tog mig ca. 5 minutter at fortæller programmet hvilke programmer og filtyper jeg ville have overført. USB kablet som fulgte med skulle jeg lige plugge i maskinerne og derefter begyndte overførslen.

Min nye maskine har nu fuldstændig samme "opsætning" som min tidligere maskine...

Det er et GINIALT produkt . . .