Avatar billede lullalej Nybegynder
07. august 2008 - 18:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Popup, må kun virke via link

Hej experter :)

Jeg har brug for at åbne en popup via et link, hvilket er nemt nok.
Men det svære i det er, at den kun må kunne åbnes via linket, og ikke hvis man går ind på adressen til den.
Hvordan gør man lige det? :)

Tænkte på noget med at sætte nogle tider ind i linket, så den kan nægte adgang hvis der er gået mere end 2 sekunder fra man trykker på linket, og til den begynder at åbne siden, men jeg ved ikke lige hvordan det skal klares.

Håber nogen kan hjælpe, enten på den måde jeg lige skrev, eller nogen der har en anden løsning som virker :)

På forhånd tak.
Avatar billede w13 Novice
07. august 2008 - 18:40 #1
Det bliver nok temmelig svært at lave. Desuden skal du spørge under "JavaScript" og ikke "Java".
Avatar billede lullalej Nybegynder
07. august 2008 - 18:59 #2
Oh, var ellers overbevist om at jeg var inde i den rigtige kategori da jeg oprettede, men det var jeg nok ikke...

Flytter det :)