Avatar billede maron Nybegynder
21. august 2008 - 11:50 Der er 10 kommentarer

Ikoner til webside

Hej. er der nogen der kan lave en 15-20 ikoner til en webside i str. 16x16 pix.?
Avatar billede j3ppah Novice
21. august 2008 - 13:20 #1
Det er ganske dejligt med ALT den information du giver os, det er super lækkert at vide om det skal være knapper, eller hvad det nu skal bruges til... det er også rigtigt dejligt at vide hvilken side det er til, og eventuelt dit så flot valgte farve tema...

Hvis du ikke forstod det var det fordi det var ironisk...

Se nu lige og spænd hjælmen og skriv lidt mere, så man ved hvad du snakker om ikk?
Avatar billede maron Nybegynder
21. august 2008 - 13:37 #2
Jeg kan sende nogen eks. via mail evt.
Avatar billede j3ppah Novice
21. august 2008 - 13:40 #3
kan du ikke bare fortælle hvad det er til, så ejg ved om det har interesse
Avatar billede maron Nybegynder
21. august 2008 - 14:05 #4
Det er til en profilside.
Hvor der skal være ikoner til post fotos favoritliste mv.
Avatar billede j3ppah Novice
21. august 2008 - 14:10 #5
kan man få et link til siden? du kunne mulgivis hvis den ikke er skrevet færdigt, smide et billede op af den så man kan se design, og hvad du helt bestemt mener ?
Avatar billede maron Nybegynder
21. august 2008 - 14:17 #6
Så langt er jeg ikke endnu, men jeg kan evt. samle alle farvekoder som indgår på siden.
Avatar billede j3ppah Novice
21. august 2008 - 14:18 #7
skriv når du har fået lavet dig et design, så kan vi kigge på det
Avatar billede maron Nybegynder
21. august 2008 - 14:29 #8
Ok. jeg finder der er lidt mere imødekommende.
Måske en der læser med her?

Betaling er ok. Evt. 1000 kr.
Avatar billede j3ppah Novice
21. august 2008 - 14:36 #9
hvis du ikke findet en, kan du altid skrive igen når du har fået lavet lidt af designet, så man kan se noget man kan forholde sig til...
Avatar billede minus Nybegynder
21. august 2008 - 16:14 #10
Hej,

Du er velkommen til at sende mig en mail, så kan vi finde ud af det sammen. :)

Vh
Shahrokh Sotoudeh
shahrokh.sotoudeh@gmail.com
www.retard.dk