Avatar billede jgk Nybegynder
25. august 2008 - 21:46 Der er 3 kommentarer

Billeder til cd/dvd

Jeg har forgæves forsøgt at finde et godt program til at lave en cd/dvd med billeder og lyd til afspilning på mit tv.

De trial programmer jeg har prøvet er alle utrolige langsomme og når så det skal brændes ændrer Nero det hele så også lyden ændres.

Nogle gode forslag?
25. august 2008 - 22:06 #1
Avatar billede jgk Nybegynder
26. august 2008 - 14:37 #2
Jeg kan desværre ikke bruge det da jeg kører med win 2000
Avatar billede liebmann Nybegynder
26. august 2008 - 21:23 #3
prøv Ulead CD & DVD PictureShow 4  -  det har indbygget brænderprogram.
Bedste resultater med at brænde DVD, men kan også lave CD'er, der kan afspilles på DVD-afspillere.
Det kan hentes i prøveversion her: http://www.ulead.com/dps/runme.htm
og kan købes til under 400,-
Jeg bruger selv version 3.
Det kan køres med Win2000.