Avatar billede jahamnej Nybegynder
29. august 2008 - 13:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lokaliser ekstra harddisk

Hej,

Jeg har sat en ekstra harddisk i min computer, hvorfra der ska reddes nogle filer ud. Harddisken er korrekt sat til, men her stopper legen så også for mig...

Hvordan får jeg så adgang til den? Var måske lidt for naiv og troede at man bare kunne sætte den til og så poppede den frem inder under "Denne comupter".

Jeg kører i øvrigt vista
Avatar billede lassebm Nybegynder
29. august 2008 - 13:31 #1
Hvis den sidder korrekt, og evt. jumpere er sat korrekt på harddisken, så burde den poppe op i denne computer.

Har du kigget i disk manageren om den er der?
Avatar billede reinelt Nybegynder
29. august 2008 - 15:07 #2
fungerer den anden harddisk så du kan overfører filer? redde nogle filer?? hvad taler du om?
Avatar billede jahamnej Nybegynder
29. august 2008 - 15:44 #3
Ja selvfølgelig fungerer den anden, og ja, det er for at overføre filer.

Anyways, jeg fandt ud af hva der var galt. Der sku li åbnes nogle SATA porte ude i bios.