Avatar billede gurly Praktikant
04. september 2008 - 01:41 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Port82 utilgængelig for norton

Jeg her et lille problem her som er lidt underligt, jeg ville besøge en webside som køre på port 82, altså eksempelvis >
http://www.adressen.dk:82
og fandt ud af at det kan jeg ikke, så konstaterede jeg at hvis jeg slog norton internet security 2005 fra, så kan jeg godt besøge websiden på port 82, jeg har ellers tidligere kunnet besøge denne side, også med norton slået til.
jeg har så forsøgt at afinstallere norton fuldstendig, og gen installere den, men det hjalp intet, så har jeg i firewallen i norton prøvet at fjerne Explorer fra listen over programmer med adgang til nettet, sådan at når jeg så åbnede explorer og ville ind på websiden på port 82, så kom norton med en popup, hvor jeg kunne vælge automatisk konfiguration, eller manuel, og automatisk virker ikke, det giver ikke adgang til port 82, og vælger jeg manuel konfiguration, og så vælger at explorer må kontakte alle computere, og så kan jeg vælge enten "alle porte" eller jeg kan definere bestemte porte den må kontakte, og "alle porte" virker ikke, og vælger jeg port 82, så har jeg alligevel ikke adgang.

Jeg har scannet med norton, den fandt ikke noget, jeg har rydet grundigt op med cc cleaner, og jeg har køre mallware bytes og den fandt ikke noget.

efter som jeg har om instaleret norton, så tror jeg ikke den har skylden, på den anden side så er der jo kontakt til port 82 hvis jeg slår norton fra.

det er som om den port 82 er køre helt ud på et sidespor.

og foreslå nu ikke at jeg bare kan bruge noget andet end norton, for er egentlig glad for den, og har haft den 3 år uden problemer, før nu.

her er en hijackthis log

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 01:11:26, on 04-09-2008
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP3 (6.00.2900.5512)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccProxy.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Norton Internet Security\ISSVC.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoctrl.exe
C:\Programmer\Fælles filer\LightScribe\LSSrvc.exe
C:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Microsoft IntelliType Pro\type32.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Programmer\NetLimiter\NetLimiter.exe
C:\WINDOWS\System32\M-AudioTaskBarIcon.exe
C:\Programmer\Microsoft IntelliPoint\point32.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Outlook Express\msimn.exe
C:\Documents and Settings\gurly\Skrivebord\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyServer = 10.0.0.9:8080
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Norton Internet Security - {9ECB9560-04F9-4bbc-943D-298DDF1699E1} - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\AdBlocking\NISShExt.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton Internet Security - {0B53EAC3-8D69-4b9e-9B19-A37C9A5676A7} - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\AdBlocking\NISShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [type32] "C:\Programmer\Microsoft IntelliType Pro\type32.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NetLimiter] C:\Programmer\NetLimiter\NetLimiter.exe /s
O4 - HKLM\..\Run: [M-Audio Taskbar Icon] C:\WINDOWS\System32\M-AudioTaskBarIcon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IntelliPoint] "C:\Programmer\Microsoft IntelliPoint\point32.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_05\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O10 - Broken Internet access because of LSP provider 'c:\programmer\bonjour\mdnsnsp.dll' missing
O16 - DPF: {67DABFBF-D0AB-41FA-9C46-CC0F21721616} (DivXBrowserPlugin Object) - http://download.divx.com/player/DivXBrowserPlugin.cab
O16 - DPF: {917623D1-D8E5-11D2-BE8B-00104B06BDE3} (CamImage Class) - http://203.217.10.160/activex/AxisCamControl.cab
O16 - DPF: {B49C4597-8721-4789-9250-315DFBD9F525} (IWinAmpActiveX Class) - http://cdn.digitalcity.com/radio/ampx/ampx2.6.1.11_en_dl.cab
O23 - Service: Automatisk LiveUpdate-planlægning - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Network Proxy (ccProxy) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccProxy.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: ewido security suite control - ewido networks - C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoctrl.exe
O23 - Service: ISSvc (ISSVC) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton Internet Security\ISSVC.exe
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - C:\Programmer\Fælles filer\LightScribe\LSSrvc.exe
O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\Symantec\LIVEUP~1\LUCOMS~1.EXE
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto-Protect-tjeneste (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Remote Packet Capture Protocol v.0 (experimental) (rpcapd) - CACE Technologies, Inc. - C:\Programmer\WinPcap\rpcapd.exe
O23 - Service: SAVScan - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: Symantec SPBBCSvc (SPBBCSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
Avatar billede Jensen DK Novice
04. september 2008 - 07:58 #1
Hvis du vil skrotte Norton så skal den afinstalleres på en spiciel måde den kan du få her.

Gennemfør det du kan af følgende ->

Afinstaller
* Norton ...
via
[Start][Indstilninger][Kontrolpanel][Tilføj/fjern programmer]

Genstart for at fuldføre afinstalationen...

For dig med Vista/XP/2000
ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_canada/removal_tools/Norton_Removal_Tool.exe
(Hent programmet og gem det et sted du kan finde bagefter...)

ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_canada/linked_files/tsgen/SYMMSICLEANUP.reg
(Hent programmet og gem det et sted du kan finde bagefter...)

ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_canada/linked_files/tsgen/MSIFIX.bat
(Hent programmet og gem det et sted du kan finde bagefter...)

1) Kør Norton_Removal_Tool.exe
2) SYMMSICLEANUP.reg
3) MSIFIX.bat

Registreringsdatabase ->
http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm (Specielt punktet [Register/Problemer]... kør evt. et par gange)
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan (=SKAL) NEJ til den.

Genstart normalt...

Manuelt slet følgende mapper (hvis de stadig er der?)
C:\Programmer\Symantec\
C:\Programmer\Norton AntiVirus\
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Symantec\
C:\Documents and Settings\[Bruger]\Application Data\Symantec\

Genstart normalt...

... ellers vil 'rester' drille resten af tiden...

Skrevet af K Larry.

Så vil jeg anbefale at du får Avast som antivirus program det er gratis og på Dansk, og som Firewall der vil jeg anbefale Comodo som også er gratis, hent EXE filerne inden du afinstallere Norton.
http://www.pcworld.dk/download/12/1419

http://programmer.downloadcentral.dk/?ComodoFirewallPro3/FireWalls/Sikkerhed/1715
Så skulle din port 82 være tilgængelig.
Avatar billede gurly Praktikant
04. september 2008 - 13:00 #2
For det første så skrev jeg tydeligt at jeg IKKE vil skrotte norton

og angående min om instalation, så afinstalerede jeg norton fra
"tilføj/fjern programmer"
lige som jeg afinstalerede "live update" samme sted fra
og det er vigtigt at "live update afinstaleres også
ellers kan man ikke manuelt slette følgende mapper >
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Symantec\
C:\Documents and Settings\[Bruger]\Application Data\Symantec\

og der efter var jeg i regedit og slette følgende >

hkey_current_user\software\symantec
h_key_local_machine\software\symantec

så vil da mene at jeg havde rydet op inden gen instalation.

Jeg har siden konstateret at jeg kan godt besøge en webside der ligger på port90
der er der ingen problemer.

på den pc der driller, har jeg faktisk også et lille server program installeret, som jeg normalt ikke bruger, men prøvede at starte det op, og sætte den til at køre på port82
og i explorer gik jeg så imd på adressen 192.168.1.101:82  og det kunne den godt, lige som serveren kunne nås fra andre pc´er på mit lokal netværk.

så det er meget underligt.

Dit svar er sikkert glimrende hvis man vil af med norton, men det vil jeg IKKE
den her kørt glimrende i 3 år, og der har også hele tiden været adgang til sider på port 82

men det er der ikke nu af en eller anden grund.

hvis ikke der kommer naden hjælp, så vil jeg dog overveje at prøve dine tip med de afinstall tools, og se om de virker bedre end min manuelle oprydning
og så skal du nok få del i point  c",)
Avatar billede Jensen DK Novice
04. september 2008 - 13:25 #3
Så det som om du var ligeglad med Norton, men prøv når du er på internettet klik på funktioner oppe for oven, så internet instillinger, så beskyttelse af personlige oplysninger, klik Websteder, og kopier adressen på siden som bruger port 82 ind i det lange felt, klik så på tilføj.
Avatar billede gurly Praktikant
04. september 2008 - 14:55 #4
Hej slibidor

Jeg har nu prøvet at følge den udemærkede afinstallerings vejledning, og gjort nøjagtigt som du skrev.

og derefter gen installeret norton, det hjalp desværre ikke på problemet

så har jeg afprøvet det du skrev > 04/09-2008 13:25:31
men det hjalp heller ikke.

Det vebsted / domain som jeg gerne vil besøge, har sådan set 3 servere kørende

Server 1
http://www.adressen.dk  (køre jo på standard http port 80)
Denne server kan jeg fint tilgå

Server 2
http://www.adressen.dk:82  (http server der køre på port 82)
det er så den side jeg ikke kan komme ind på

Server 3
http://www.adressen.dk:90  (en http Chat server som køre på port 90)
denne side kan jeg fint komme ind på.

Jeg har jo også en anden PC på mit lokal netværk, og den har installeret samme udgave af norton, samme versions nummer.
Og denne pc har ingen problemer med at tilgå alle de 3 servere på domainet.
lige som jeg ved andre tilgår dem uden problemer, så fejlen findes ikke der.

Efter en total udrensning af norton, og gen indstallation, så bliver den ko instaleret med standard indstillinger, så det kan ikke være mig der har indstillet noget forkert.

første gang jeg åbner Explorer efter gen instalationen, så kommer norton med en dialog boks, om at explorer vil på nettet, og spørger hvad der skal gøres,
Jeg klikker så "konfigorer automatisk (anbefalet)"
men dette giver ikke adgang til websiden på port 82
jeg har også prøvet at konfigurere reglerne for explorer manuelt, og give den tilladelse til at kontakte alle computere på alle porte vie tcp og udp,
men intet hjælper.
jeg har afprøvet med Firefox i stedet, men med samme resultat.

så har jeg konstateret at hvis jeg åbner norton, og vælger "firewall" og derefter vælger "deaktiver" og altså slår firewallen helt fra,
så kan jeg stadig ikke besøge websiden på port 82.
men hvis jeg derimod højreklikker på norton symbolet ned i system linien, og vælger "deaktiver norton internet securitt"
så kan jeg kommer på siden på port 82
men det er jo ikke løsningen i det lange løb,
men altså det viser jo at det er ikke nok at deaktivere firewallen
(det stemmer jo også fint med at den har de korrekte indstillinger)
jeg må altså deaktivere hele internet security for at kunne komme på port 82.

det er jo som om at norton ikke har adgang til port 82, mens man godt kan tilgå den uden om.

kan port 82 være kørt ud på et "side spor"  ?

rent faktisk opførte pc´en sig underligt den ene dag, jeg havde lukket allle vinduer, ingen programmer stod åbne, kun windows jobliste var åben, og i "netwærk" kunne jeg se at der var aktivitet på linien, og at min pc downloadede noget med en hastighed på 300 kb
jeg kunne ikke se at der var nogle processer der arbejdede
så jeg genstartede pc´en, og så var det væk, og har ikke siden observeret noget underligt.

min router køre med standard indstillinger, og andre på lokal netværket kan godt tilgå siden på port 82, har prøvet at bytte hvad stik pc´erne er sat til på routeren / prøvet at skifte lokal ip´en på pcén med problemet = intet resultat.

har forsøgt windows reperation af netværk, men altså den tjekker bare om der er http adgang på port 80 og så er det det, så den er ikke til megen hjælp.

har som sagt haft den norton 3 år uden problemer, og syntes nok jeg kender indstillingerne i den, så det er meget underligt,
der må være sket noget andet med min pc, men hvad ?
og hvad kan jeg gøre for at prøve at reperere det ?
Avatar billede gurly Praktikant
04. september 2008 - 15:07 #5
seneste >
åbner jeg Firefox, så starter den op på min startside google.dk
indsætte jeg så adressen til websiden på port 82 >
http://80.162.233.227:82/
og så klikker på den grønne pil i Firefox,
så sker der ingen ting, nede til venstra står bare "klar" uanset hvor mange gange jeg klikker på den grønne pil,
hvis derimod jeg prøver med en adresse der ikke eksistere >
http://80.162.233.227:81  (altså port 81 hvor der ingen server findes)
så forsøger den da at kontakte, og kommer med besked om at siden ikke vises.
men dette sker altså ikke når jeg forsøger mad adressen til port 82, så sker der bare ingen ting ?
Avatar billede gurly Praktikant
04. september 2008 - 15:16 #6
Jeg må prøve en ominstalation af pc´en

Smid bare svar slibidor,
så for du point som tak for hjælpen  c",)
Avatar billede Jensen DK Novice
04. september 2008 - 15:21 #7
Har du været i personlige instillinger og indført adressen?
Avatar billede gurly Praktikant
04. september 2008 - 15:23 #8
Hej slibidor

Jeg har nu prøvet at følge den udemærkede afinstallerings vejledning, og gjort nøjagtigt som du skrev.

og derefter gen installeret norton, det hjalp desværre ikke på problemet

så har jeg afprøvet det du skrev > 04/09-2008 13:25:31
men det hjalp heller ikke.

Det vebsted / domain som jeg gerne vil besøge, har sådan set 3 servere kørende

Server 1
http://www.adressen.dk  (køre jo på standard http port 80)
Denne server kan jeg fint tilgå

Server 2
http://www.adressen.dk:82  (http server der køre på port 82)
det er så den side jeg ikke kan komme ind på

Server 3
http://www.adressen.dk:90  (en http Chat server som køre på port 90)
denne side kan jeg fint komme ind på.

Jeg har jo også en anden PC på mit lokal netværk, og den har installeret samme udgave af norton, samme versions nummer.
Og denne pc har ingen problemer med at tilgå alle de 3 servere på domainet.
lige som jeg ved andre tilgår dem uden problemer, så fejlen findes ikke der.

Efter en total udrensning af norton, og gen indstallation, så bliver den ko instaleret med standard indstillinger, så det kan ikke være mig der har indstillet noget forkert.

første gang jeg åbner Explorer efter gen instalationen, så kommer norton med en dialog boks, om at explorer vil på nettet, og spørger hvad der skal gøres,
Jeg klikker så "konfigorer automatisk (anbefalet)"
men dette giver ikke adgang til websiden på port 82
jeg har også prøvet at konfigurere reglerne for explorer manuelt, og give den tilladelse til at kontakte alle computere på alle porte vie tcp og udp,
men intet hjælper.
jeg har afprøvet med Firefox i stedet, men med samme resultat.

så har jeg konstateret at hvis jeg åbner norton, og vælger "firewall" og derefter vælger "deaktiver" og altså slår firewallen helt fra,
så kan jeg stadig ikke besøge websiden på port 82.
men hvis jeg derimod højreklikker på norton symbolet ned i system linien, og vælger "deaktiver norton internet securitt"
så kan jeg kommer på siden på port 82
men det er jo ikke løsningen i det lange løb,
men altså det viser jo at det er ikke nok at deaktivere firewallen
(det stemmer jo også fint med at den har de korrekte indstillinger)
jeg må altså deaktivere hele internet security for at kunne komme på port 82.

det er jo som om at norton ikke har adgang til port 82, mens man godt kan tilgå den uden om.

kan port 82 være kørt ud på et "side spor"  ?

rent faktisk opførte pc´en sig underligt den ene dag, jeg havde lukket allle vinduer, ingen programmer stod åbne, kun windows jobliste var åben, og i "netwærk" kunne jeg se at der var aktivitet på linien, og at min pc downloadede noget med en hastighed på 300 kb
jeg kunne ikke se at der var nogle processer der arbejdede
så jeg genstartede pc´en, og så var det væk, og har ikke siden observeret noget underligt.

min router køre med standard indstillinger, og andre på lokal netværket kan godt tilgå siden på port 82, har prøvet at bytte hvad stik pc´erne er sat til på routeren / prøvet at skifte lokal ip´en på pcén med problemet = intet resultat.

har forsøgt windows reperation af netværk, men altså den tjekker bare om der er http adgang på port 80 og så er det det, så den er ikke til megen hjælp.

har som sagt haft den norton 3 år uden problemer, og syntes nok jeg kender indstillingerne i den, så det er meget underligt,
der må være sket noget andet med min pc, men hvad ?
og hvad kan jeg gøre for at prøve at reperere det ?
Avatar billede Jensen DK Novice
04. september 2008 - 15:23 #9
ok havde været sjovest hvis det havde virket.
Avatar billede gurly Praktikant
04. september 2008 - 15:25 #10
Jeg Takker