Avatar billede simonfreiesleben Nybegynder
04. september 2008 - 12:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Alternativ til context menu knap på tastaturet.

Hejsa

Jeg har købt ny computer og har opdaget at jeg har fået fat i en model, hvor der, ulig hvad jeg ellers har arbejdet med, ikke er nogen "context menu" knap eller "højrekliks knap" ved siden af den højre windows knap.

Den savner jeg meget. Jeg leder efter helst en taste kombination, som kan få context menu'en frem, ligesom Ctrl+Esc kan få start-meuen frem.

Alternativt noget keyboeard tweak, hvor jeg kan sætte at en anden knap kommer til at fungere som context menu knap.

Med venlig hilsen
Simon
Avatar billede vejmand Juniormester
04. september 2008 - 13:03 #1
Avatar billede simonfreiesleben Nybegynder
04. september 2008 - 13:16 #2
Lige præcist det jeg leder efter. Mange tak.
Avatar billede vejmand Juniormester
04. september 2008 - 13:18 #3
Velbekomme, og tak for point.  :-)