Avatar billede madskr Nybegynder
25. juni 2001 - 20:41 Der er 5 kommentarer og
4 løsninger

problem med zonealarm

jeg har et problem med zonealarm. jeg havde efterhånden så mange programmer der havde fået lov til at få adgang til nettet at jeg valgte at geninstalere det. men efter reinstalationen er de programme fra sidste instalation der stadig.

hvordan gør jeg så den ikke husker disse programmer, men sprøger igen om programmet må få lov, således at jeg ved hvad der har adgang.

mvh Mads
Avatar billede jackpower Nybegynder
25. juni 2001 - 20:44 #1
Du klikker på knappen Programs og fjerner alle tjektegne.. så spørg den igen hvad der skal ske.

Mvh
Jack!!
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
25. juni 2001 - 20:44 #2
gå ind i zonealarms opsætning og fjern \"hakket\" ved allow, så vil den spørge dig næste gang du åbner programmet
Avatar billede madskr Nybegynder
25. juni 2001 - 20:51 #3
jaaa men når man har en hel lille komando central her ved skrivebordet er der nemt 25-30 programmer derinde.

men jeg må hellere tage den besværlige måde.

hmm i kan altså ikke få ret mange point for det.
Avatar billede double-g Juniormester
25. juni 2001 - 20:56 #4

Du kan højreklikke på programmet og - remove
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2001 - 20:56 #5
Slet ZoneAlarm fulstændigt også mappen og geninstaller så programmet igen, hvis du vil forsætte med den falske trykhed, som dette program giver.
Avatar billede madskr Nybegynder
25. juni 2001 - 20:57 #6
tja det er vel bedre end ingen ting, og desuden så funker din løsning ikke!
Avatar billede double-g Juniormester
25. juni 2001 - 21:00 #7

hvorfor accepterede du det så ??

Avatar billede steen_e Nybegynder
25. juni 2001 - 21:29 #8
Jeg har haft samme problem. Det hjælper ikke en dyt at slette hele programmappen - man skal sandsynligvis ind i regedit. Jeg valgte at geninstallere windows (den gamle var alligevel moden til udskiftning).
Avatar billede Slettet bruger
26. juni 2001 - 01:08 #9
hver gang jeg har slettet zonealarm med dens egen afinstaller og herefter slettet mappen. Genstartet pc\'eren, så har alt nu været væk. Mon ikke i har glemt genstart ;o). Bedste firewall, jeg har set til dato dog med undtagelse af winframe, er neowatch. Den har givet hackere mest modstand. Ligger på min ftp  ftp://mulle.adsl.dk eller www.mulle.adsl.dk/eksperten