Avatar billede benner Nybegynder
12. september 2008 - 09:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

SP3 har ødelagt Adobe Destiller i Creative Suite 1 + 3

Hej Eksperter

Jeg ved ikke om det er den rigtige kategori, men nu forsøger jeg.

Jeg har fået to problemer med Distiller / Creative Suite (V. 1) efter at XP er opdateret med SP3.

For det første så ville CS ikke åbne PageMaker filer. I følge Adobes hjemmeside, er det et kendt problem (både i CS1 og 2), løsningene r enten afinstaller SP3 eller opgrader til CS3. Vi valgte den sidste løsning, og opdaterede til CS3.3).

Det andet problem som opstod med SP3, håbede vi også ville forsvinde med opgraderingen. Men desværre hjalp det ikke.

Problemet er:
Når vi vil fremstille en pdf-file med distiller i en bestemt kvalitet, vælger kvaliteten fra indstillingerne, så går den tilbage til "Standard", medmindre man har valgt en anden printer og skifter tilbage til "Adobe PDF".

I et forsøg på at løse problemet, har vi valgt at afinstallere alle ældre versioner af Acrobat, heriblandt Acrobat 6 som var en del af CS1. Men Det har ikke hjulpet.

Acrobar 9 er blevet afinstalleret og geninstalleret, også uden held.
Forslag til løsning modtages meget gerne.
Avatar billede benner Nybegynder
12. september 2008 - 10:30 #2
Jeg forstår overhovedet ikke dit forslag om et alternativ til Adobe Readeren.
Problemet forekommer når man skal fremstille en PDF-fil. Og da filerne skal bruges til fremstilling af professionelle tryksager, bliver vi nødt til at benytte et orginale Adobe prodult.
Avatar billede Jensen DK Novice
12. september 2008 - 10:52 #3
Foxit reader er bedre end Adobe, men glem det jeg har nok misforstået dit spørgsmål.
Avatar billede benner Nybegynder
12. september 2008 - 11:45 #4
Hej
Efter en samtale med Adobes support, har jeg afinstalleret hele CS3.3 pakken og CS1 pakken, samt alt Acrobat Pro.
Derefter geninstalleret CS3.3 (incl. Acrobat Pro 8), og derefter opgraderet Acrobat til v.9
Dette lader til at have løst problemet.