Avatar billede dezkon Nybegynder
18. september 2008 - 16:23 Der er 14 kommentarer

USB vil ikke læses

Heej alle sammen:)

Jeg har et problem med mit USB stik, det vil ikke læses på computeren længere:(

Er der nogen muligheder for at få de data'er jeg har på USB'en ud på nogen måde?

På forhånd tak

Dezkon
Avatar billede peet-49 Novice
18. september 2008 - 16:25 #1
http://www.pcinspector.de/Sites/file_recovery/download.htm?language=1
Det skulle klare det, hvis pennen ikke er itu.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
18. september 2008 - 16:31 #2
Prøv at kigge her http://www.eksperten.dk/spm/824496
Hvis din computer ikke kan se usb stikket er der dog kun en udvej,det er at få et firma til at gøre det og det koster jo.
Avatar billede dezkon Nybegynder
18. september 2008 - 16:31 #3
øhh hvordan bruger jeg dette program?
Avatar billede dezkon Nybegynder
18. september 2008 - 16:34 #4
Hvilke firma'er kan gøre dette?

Lige nu popper det op nede i venstre hjørne at usb'en ikke blev genkendt?
Avatar billede haverslev Novice
18. september 2008 - 16:44 #5
Prøv lige en anden ting, fjern alle dine USB enheder fra maskinen - altså alt tages ud af USB stikkene.

Klik på  start > kontolpanel > System > klik på faneblad Hardware > klik på knappen Enhedshåndtering
Klik på + udfor USB Controllere
H-klik på enhederne (linierne) og vælg fjern
Genstart pc`en og lad windows finde og installere enhederne igen
Når den er færdig med det, så sæt dine USB enheder i stikkene - en af gangen og lad windows registrere dem.
PS. nogle af de der kortlæsere med plads til f.eks 4 forskellige korttyper, kan godt lave en del ballede med bogstavstildelingen.
Avatar billede Slettet bruger
18. september 2008 - 16:50 #6
"Hvilke firma'er kan gøre dette?" Jeg kan muligvis klare det, hvis ikke er det gratis, du kan kontakte mig via min hjemmeside
Avatar billede dezkon Nybegynder
18. september 2008 - 16:56 #7
jeg har utroligt mange USB porte? ved ikke hvilken jeg skal fjerne? prøvede at fjerne den første, ved det røg både mus og tastetur:S

Mit usb stik bliver MEGET MEGET VARMT når det sidder i computeren,
Avatar billede haverslev Novice
18. september 2008 - 17:03 #8
Fjern ALLE enhederne fra stikkene og fjern ALLE linierne i Enhedshåntering
PS det er ikke alle linier du kan vælge FJERN på, men tag alle dem du kan og genstart
Avatar billede dezkon Nybegynder
18. september 2008 - 17:08 #9
jamen hvis jeg fjerner alle kan jeg jo ikke styrer min computer?
Avatar billede dezkon Nybegynder
18. september 2008 - 17:14 #10
er der evt en mulighed for at man kan pille den ting hvor tingene er gemt på af , og sætte den på et andet usb stik, altså hvis det er selve usb stikket det er galt med?
Avatar billede haverslev Novice
18. september 2008 - 17:16 #11
Nu ved du jo hvilken der er dit mus/tastatur, så den kan du jo blot lade være og fjerne resten :-)
Avatar billede dezkon Nybegynder
18. september 2008 - 18:21 #12
hmm kan ikke rigtigt få det til at virke.. var det muligt at skifte det der ud?
Avatar billede haverslev Novice
19. september 2008 - 13:50 #13
"hmm kan ikke rigtigt få det til at virke.. var det muligt at skifte det der ud?"

Hvad mener du med det, at den stadig ikke kan gendkende din usb stik eller ?
Hvis ja, så er der ikke andet at gøre, end det der er foreslået i spørgsmålet.
Avatar billede dezkon Nybegynder
19. september 2008 - 14:27 #14
jamen kan man gører dette? og i givet fald hvordan?