Avatar billede ini Nybegynder
22. september 2008 - 14:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nogle gode ideer at rede nogle data

Hej. Jeg har en harddisk, der har kørt på et gammelt bundkort med en gammel processor osv. Så stod graffikkortet af og kunne ikke få et nyt, og hvorfor betale overpris for noget gammelt AGP crap anyways :/
Nu står jeg jo så bare sådan at de ting, der lå på harddisken skal bruges, men kan jo ikke bare smide den i en anden computer uden at den vil blive formatteret pga. chipsættet etc. Så er der nogen der har en ide til at få de data over på min computer fra den harddisk :) ?
Har selv kigge lidt på en IDE - USB converter, så den fungere ligesom en ekstern harddisk, men kan man gøre det uden at slette noget på harddisken, og bare forbinde den direkte eller hva : /?
Avatar billede peet-49 Novice
22. september 2008 - 14:07 #1
Du kan smide den i en anden computer som slave.
Avatar billede ini Nybegynder
22. september 2008 - 14:16 #2
Det var da en god ide :p Jeg vil prøve. Skriver senere om det virkede ^^
Avatar billede ini Nybegynder
22. september 2008 - 14:26 #3
Det lader til at virke.. tak for hjælpen :)
Avatar billede peet-49 Novice
22. september 2008 - 14:41 #4
Selv tak.