Avatar billede whatever Nybegynder
22. september 2008 - 16:33 Der er 1 løsning

TDC, MMS og planlagt levering

Hej,

Jeg er i gang med at implementere en MMS gateway i et webbaseret system, og tester ved at sende MMS fra min mobiltelefon (Sony Ericsson G900), der benytter et TDC Erhvervsabonnement.

Mit problem er at MMS'en hele tiden bliver sat i kø på min telefon eller TDCs netværk og bare bliver "Planlagt til at blive afsendt kl. xx:xx.". Når den så burde blive sendt bliver den planlagt til at blive 10-60 minutter senere - dette fortsætter så bare i en uendelighed.

MMS'en består at et par 2-3 billeder af 15-40kb pr. stk + lidt tekst.

Jeg har været i kontakt med TDCs erhvervssupport angående problemet, og de mente ikke at MMS blev nedprioteret på netværket her i København K. De mente dog at jeg kunne prøve at slå 3G fra på min telefon, og se om det ville hjælpe. Dette er prøvet uden forskel.

Nogen har en idé hvorfor dette sker?

Hilsen Jens
Avatar billede whatever Nybegynder
22. september 2008 - 20:00 #1
Fandt en løsning.