Avatar billede dezkon Nybegynder
23. september 2008 - 10:49 Der er 5 kommentarer

Computer går pludselig ud

Heej

Jeg har et lille problem med en computer..
Jeg sidder og arbejder på den og lige pludselig slukker den bare.. Det er en bærbar, den har tilsat strøm og batteri så det burde ikke være noget med at den ikke får strøm at gøre. Det kommer bare lige pludselig. Er der nogen der ved hvad dette kan skyldes??

Dezkon
Avatar billede peet-49 Novice
23. september 2008 - 10:51 #1
Det kan sagtens have noget med strømmen, at gøre, prøv uden batteriet monteret.
Avatar billede dezkon Nybegynder
23. september 2008 - 11:03 #2
Hvad skal det hjælpe? er ikke lige så klog på det:)
Avatar billede peet-49 Novice
23. september 2008 - 11:08 #3
Jeg har set mange batterier, der pludselig tager for mange amp. fra lader, så stopper/genstarter systemet.
Avatar billede dezkon Nybegynder
23. september 2008 - 11:13 #4
okay, jamen kan det godt ske bare lige pludselig? for det er aldrig sket før, men er lige sket tre gange i træk:(
Avatar billede nva Praktikant
23. september 2008 - 11:23 #5
Kan det være varme? Placer den så der kan komme luft under den.