Avatar billede kma26 Nybegynder
25. september 2008 - 20:04 Der er 6 kommentarer

Java driller

Jeg er ofte inde på www.euroinvestor.dk og tjekke kursgrafer m.m.
Hvorfor kan den somme tider IKKE lave grafen. Den siger man skal hente java, igen og igen?
Hvordan kan jeg rette dette?
Avatar billede milter Ekspert
25. september 2008 - 20:53 #1
Åbn Kontrolpanel > Dobbeltklik på "Java" > General > About > About > Hvilken version af Java har du?
Avatar billede vejmand Juniormester
25. september 2008 - 20:56 #2
Du kan evt. prøve at lave en manuel installation af java, jeg ved ikke om det vil hjælpe.
Du kan downloade offline installationsfilen her: http://www.java.com/en/download/manual.jsp
Avatar billede kma26 Nybegynder
25. september 2008 - 21:13 #3
Det er version 6 update 7.
Avatar billede milter Ekspert
25. september 2008 - 22:13 #4
Tjah, så er der ikke noget at hente der ;-)

Prøv at kigge på linket her og tøm mappen med midlertidige filer:

http://java.com/en/download/help/5000020300.xml
Avatar billede vejmand Juniormester
25. september 2008 - 22:28 #5
Hvis ikke milter's forslag virker, kan du prøve at afinstallere via Kontrolpanel -> Tilføj/fjern programmer og så geninstallere via mit første link.
Avatar billede vejmand Juniormester
10. december 2008 - 06:29 #6
Er problemet løst?