Avatar billede emmani Nybegynder
27. september 2008 - 02:04 Der er 6 kommentarer

Hjælp til oploadning på surftown

Er der en der kan hjælpe mig med at forklare mig hvordan man oploader sin hjemmeside på surftown???
Og kan man sætte video på sin side også?
27. september 2008 - 09:56 #1
... hvilke ting/ftp program HAR du været igang med ?

Kan iøvrigt anbefale http://www.filehippo.com/download_filezilla/ ...
Avatar billede emmani Nybegynder
27. september 2008 - 11:06 #2
Forstår ikke hvad du mener? Ftp programmet ligger inde i selve surftown og jeg har fundet ud af at oploade, men kan så ikke finde ud af at gemme min hp på min com så jeg kan finde filerne til oploadningen.
Jeg har også pro ftp som jeg købte til mingamle hp...
Avatar billede emmani Nybegynder
04. oktober 2008 - 19:25 #3
Har selv fundet ud af det, så svar venligst ikke mere!!!
MVH
Emmani
04. oktober 2008 - 20:21 #4
... og det må vi andre ikke vide ?
Eller er det bare en FEJL 40/45 ?
Avatar billede emmani Nybegynder
04. oktober 2008 - 22:34 #5
Jo selvfølgelig må andre vide det... Kan jeg da hjælpe dig med noget om dette emne?
05. oktober 2008 - 11:11 #6
... det er bare sådan at hvis andre kommer ind på denne tråd vil det jo være nyttigt at se/læse pointen...