Avatar billede vest Nybegynder
28. september 2008 - 21:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Er der en port som skal åbnes hos cc for at køre egen webserver.

Jeg er ved at forsøge at lave min egen webserver men jeg er lidt i tidsnød så jeg kan godt bruge jeres hjælp.
Jeg har købt domæne hos gratisdns.dk og kom til at tænke på om cybercity skal åbne nogle porte før jeg kan få det til at virke, for jeg fandt en internetside hvor man kunne teste om port 80 var åben, men det så det ikke ud til, jeg kan desvære ikke huske hvor jeg fandt denne side og jeg kan desværre heller ikke huske hvad der stod fejlen var.

På forhånd tak.

M.V.H.
Per
Avatar billede hmortensen Nybegynder
28. september 2008 - 21:54 #1
Du skal logge ind i din router og natte/forwarde port 80 til den maskine som kører webserver's lokale IP adresse.
Avatar billede leif Seniormester
28. september 2008 - 21:54 #2
Avatar billede vest Nybegynder
28. september 2008 - 22:08 #3
Hvor er i bare gode :-)
smid i lige et svar begge to, for jeg syntes i skal dele for første svar gav mig forståelsen, og det andet svar gav mig "værktøjet".
I skal have så mange tak.
Avatar billede leif Seniormester
28. september 2008 - 22:13 #4
Springer over
Avatar billede hmortensen Nybegynder
28. september 2008 - 22:29 #5
Det var så lidt.