Avatar billede flemming39 Nybegynder
04. oktober 2008 - 11:36 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Eksempel på ordreindtastnings formular søges

Hej Eksperten brugere

Er der nogen der kan hjælpe med et eksempel på en simpelordreindatsningsformular.

Det skal være muligt at indtaste flere varelinier.

mvh Flemming
Avatar billede mugs Novice
04. oktober 2008 - 11:38 #1
Hvis du men varelinier forskellige poster, der skal tilhøre den samme ordre, kan du blot give dem samme ordrenr. Det kan gøres i en fortløbende formular.
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2008 - 23:49 #2
ja, kunne vi ikke få det lidt mere specifikt!~)
Avatar billede flemming39 Nybegynder
05. oktober 2008 - 09:45 #3
Hej mugs og spg

Jeg må indrømme at min dovne natur fiskede efter et færdigt ordreindtastningseksempel.

Jeg har løst mit problem ved at lave en knap "ny ordre linie" som gemmer ordren og blanker de felter der indholder informationer om den enkelte vare.

jeg vil gerne have lov at give jer 30 point hver for Jeres interesse og jeg vil samtidig beklage mit ikke særligt specifikke spørgsmål.

med venlig hilsen Flemming
Avatar billede mugs Novice
05. oktober 2008 - 10:05 #4
Hej Flemming

"ny ordre linie" er for så vidt fint.

"blanker de felter der indholder informationer om den enkelte vare."
Hvorfor går du ikke blot til formularens ny post, så kan du i realiteten slå de 2 koder sammen.
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2008 - 08:27 #5
!~)
Avatar billede flemming39 Nybegynder
06. oktober 2008 - 09:06 #6
Hej Mugs

Jeg gemmer basis inf i temporære var og flytter dem tilbage efter kaldet til dannelse af ny.

Tak for hjælpen.

mvh Flemming