Avatar billede karina-87 Nybegynder
04. oktober 2008 - 18:36 Der er 2 kommentarer

Tekst vertikalt midt for billede

Hm. Kan ikke få det til at se rigtigt ud, men I forstår vel, hvad jeg mener.
Avatar billede emmani Nybegynder
04. oktober 2008 - 19:49 #1
klik Indsæt vælg tekstbox, stil krydset der hvor du vil have din tekst stående Træk musen henover skærmen imens du holder venstre muse tast nede indtil du opnår den rette str af tekstboksen. Derefter kan du skrive og placerer boksen hvor du vil!!!
MVH
Emmani
Avatar billede ssv Nybegynder
05. oktober 2008 - 11:51 #2
Og så skal du ikke oprette 3 tråde til samme problem - bare kommenter til den første tråd du lavede?