Avatar billede emmani Nybegynder
04. oktober 2008 - 19:22 Der er 5 kommentarer

Enkoder på hjemmesiden virker ikke?

Jeg kan få videoen til at køre på min hp med denne kode:

<embed src="movie/Chili27mdr.mov.WMV" width="444" height="388" autoplay="false">
</embed>
<embed src="movie/Candie 004.WMV" width="444" height="388" autoplay="false">
</embed>

ELLER KAN DENNE BRUGES I STEDET? Denne vil jeg nemlig hellere bruge, så hvad er forkert i koden? Den vil ikke afspille den i video siden. Videoklippene ligger på serveren, så de skulle være ok….

</script>
</select><p align="center">
  <select  id="cancion" onchange="play();NyNoIeActivate();" size="1">
<option value="">*******Vælg Video Her*******</option>
  <option value="http://kennel-emmani.dk/movie/Chili27mdr.mov.WMV">Chili sommeren 2007</option>
  <option value="http://kennel-emmani.dk/movie/Candie004.WMV">Candie 14 uger</option>
      </select><p align="center">
                                        &nbsp;<span id="music">&nbsp;<embed type="application/x-mplayer2" id="music1"
  classid="CLSID:22D6F312-B0F6-11D0-94AB-0080C74C7E95"
  standby="Loading Windows Media Player components..."
  pluginspage="http://www.microsoft.com/Windows/MediaPlayer/"
  src=""
  name="RAOCXplayer"
  width="444"
  height="388"
  controltype="2"
  showcontrols="1"
  ShowPositionControls="0"
  showstatusbar="1"
  ShowDisplay="0"
  AutoStart="0">
  </span>

<script type="text/javascript">
window.onload = function(){
NyNoIeActivate();
}
</script>

</embed><p align="center">

Hjælp mig????
MVH
Emmani
Avatar billede gurly Praktikant
05. oktober 2008 - 12:32 #1
Hej Emmani  ( på opfordring )

Den gang totalt ødelagte kode du poster der, sådan så den da bestemt ikke ud den gang du fik den af mig.

Hvorfor kigger du dog ikke i dit gamle spørgsmål >

http://www.eksperten.dk/spm/824651

Når du kunne få det til at virke dengang, udfra de oplysninger du fik den gang, så kan du vel også igen ?

Jeg husker tydeligt dit gamle spørgamål med 164 indlæg før end at du fik det til at virke, og det magter jeg ikke igen.  c",)

så kig på dit gamle spørgsmål, og gennemgå det hele.
Ja det er en større omgang at gennemgå, men bedre at du selv gør det, end at jeg skal gennemgå det hele igen.

Hilsen Gurly
Avatar billede emmani Nybegynder
05. oktober 2008 - 14:19 #2
Hej Gurly!
Jeg prøver at bruge koden som du lavede den sidste gang... Fejlen ligger nok i at jeg har taget den fra mit frontpage program og det kan måske ikke virke på den nye side.... Jeg prøver lige den rette kode igen, men vender tilbage hvis det ikke virker.
Forløbig tak for hjælpen
MVH
Emmani
Avatar billede emmani Nybegynder
05. oktober 2008 - 14:43 #3
Hej Gyrly!
Nu virker det, men menuen vælg video her står ved siden af video afspilleren... Hvordan får jeg flyttet det til at stå foroven over afspilleren?
Hilsen
Emmani
Avatar billede emmani Nybegynder
05. oktober 2008 - 15:05 #4
Hej Gurly.
Fandt ud af det skulle bare lige centerere den så kom den på plads!
Tak for hjælpen.
Og tak fordi du svarede.
Hilsen
Emmani
Avatar billede gurly Praktikant
11. oktober 2008 - 00:50 #5
Nååå, du kan jo godt selv,
når bare du forsøger altså c",)

Så du smupper bare pointne selv også  c",)