Avatar billede flemming39 Nybegynder
05. oktober 2008 - 10:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ftp metode fejl

Hej

Jeg får fejlen "method or data member not found" når jeg kompilerer. Fejlen er i linien der starter med ftpurl. i denne kode:
er der en der kan hjælpe?

    Dim objFTP As FTP
    Set objFTP = New FTP

    With objFTP
      .FtpURL = txtURL
      .SourceFile = "C:\" & EmneKatalog & "\db.mdb"
      .DestinationFile = "db.mdb"
      .AutoCreateRemoteDir = True
      If Not .IsConnected Then .DialDefaultNumber
            .ConnectToFTPHost txtUser, txtPassword
            .UploadFileToFTPServer
    End With
    MsgBox ("Ftp upload udført")
Avatar billede mugs Novice
05. oktober 2008 - 10:08 #1
"method or data member not found" er ganske givet en referencefejl. Jeg ved ikke hvilken du skal bruge, men prøv at fremprovokere fejlen. I fejlmeddelelsen trykker du på Debug derefter Run > Reset > References og kontroller om der ud for en reference står ordet MISSING. Gør der det, skal du sørge for at sætte et cekckmærke i boksen i venstre side.
Avatar billede flemming39 Nybegynder
10. oktober 2008 - 13:32 #2
Jeg har givet opgaven videre efter at have bokset længe :-)
jeg fik alle referencerne på plads, men uden fejlen forsvandt.

Tak for dit svar mugs