Avatar billede boye_the_boss Nybegynder
11. oktober 2008 - 21:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Flere end 2 skærme på samme pc.

Hej,

Er der nogen der kender til en "pris billig" måde at få 3,4 eller flere skærme på samme pc ?

Normalt er det jo 2 * monster grafikkort....
11. oktober 2008 - 21:13 #1
Under [Exchange Server] ???
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. oktober 2008 - 22:41 #3
Du er her : Eksperten : Spørgsmål & Svar : Programmer :: E-mail :: Exchange Server :: Flere end 2 skærme på samme pc. :

Vil anbefale at prøve en anden kategori - men først når der er lukket her....
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. oktober 2008 - 22:42 #4
http://www.eksperten.dk/spm/844053

Derfor det gik galt - du glemte at vælge kategori :)
Avatar billede boye_the_boss Nybegynder
11. oktober 2008 - 22:55 #5
hehe Tak John
Avatar billede boye_the_boss Nybegynder
11. oktober 2008 - 22:57 #6
Karise, smid et svar.

Skulle andre have et andet svar, er i velkommen til at skrive det...(Vi kan jo altid få hjælp af John, til at genåbne og smide flere point.)
12. oktober 2008 - 07:59 #7
Ping...
(Det var et [svar]...)

Kunne det bruges ?

Jeg bruger selv en bærbar 17" -> 2 x 22" skærm; og det samtidig; dvs. 3 skærme at lege med *S* ...
Avatar billede boye_the_boss Nybegynder
12. oktober 2008 - 11:10 #8
Tak, svaret var faktisk endnu bedre nu du siger du selv bruger det og er glad for det.

Ja, tror jeg giver det et go :-D
12. oktober 2008 - 17:37 #9
Takker for Point...