Avatar billede ronni8 Nybegynder
12. oktober 2008 - 19:53 Der er 9 kommentarer

design af logo og lign.

Hej, min første gang her :-) Vil høre om nogen kan hjælpe med at lave et logo, med navnet vildivarmen.dk? skal være i behagelige farver, tænkte på perlemorhvid og chocoladebrun. Håber nogen vil hjælpe.
ps. skal bruges til overskrift til hjemmeside og til visitkort og lign markedsføring.
Avatar billede dwj Nybegynder
14. oktober 2008 - 11:22 #1
Hvad er dit budget til opgaven. ?
Avatar billede niczking Nybegynder
17. oktober 2008 - 11:54 #2
vil godt lave et men er det ok det er det føste og det sidste bogstav kongtakt mig på niczking@hotmail.com og så laver jeg logo
Avatar billede niczking Nybegynder
17. oktober 2008 - 11:55 #3
kom til at skrive forkert det er ikke kommentar men svar :)
Avatar billede hoeks Nybegynder
17. oktober 2008 - 13:02 #4
Har du penge så kan du få :)

Kontakt mig på rasmus[at]hoeks.dk
Avatar billede Kengun Praktikant
22. oktober 2008 - 14:29 #5
Avatar billede ronni8 Nybegynder
26. oktober 2008 - 08:09 #6
Jeg har et budget på 500.- til den som laver et fedt logo. Logoet er til en sexlegetøjs/pikant undertøj hjemmeside :-)
Avatar billede Kengun Praktikant
26. oktober 2008 - 09:51 #7
nogen speciell størrelse du ønsker? Er det et banner eller et logo du ønsker?
Avatar billede ronni8 Nybegynder
26. oktober 2008 - 10:25 #8
Skal bruges til banner og et til visitkort, skal man så have 2? De tskal bare være samme design
Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
28. oktober 2008 - 15:29 #9
Hej

Kontakt mig på kontakt@reanimation.dk for at få et tilbud. Jeg kan sagtens gøre det for under 500,- kr.

Med venlig hilsen,
Elias Sørensen
Freelance programmør og grafiker