Avatar billede sesam Nybegynder
21. oktober 2008 - 15:49 Der er 2 kommentarer

Egen mailserver

Hej Experter...
Jeg har lavet et website for en kunde som jeg gerne vil hoste hos min egen host. Kunden har deres egen mailserver er der noget jeg skal være opmærksom på når jeg peger domænet over på min "egen" server?
Avatar billede j4k0b Nybegynder
21. oktober 2008 - 15:54 #1
Når du laver DNS for at pege domænet over på din server, skal du sætte MX records til mailserverens IP-adresse.
Avatar billede sesam Nybegynder
21. oktober 2008 - 16:03 #2
MX(10) og MX(40)?