Avatar billede giorgio Nybegynder
23. oktober 2008 - 10:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fra billede til plakat

Hej

Jeg har et billede der er 400px × 366px, vil det kunne skydes op så det bliver en plakat, hvis man benytter et prof. sted at få lavet print?

Går lidt og leger med ideen om at få et billede lavet om. det er et malleri, men som ikke er til salg eller som findes som plakat.
Avatar billede prodic Mester
23. oktober 2008 - 11:18 #1
Det kan jeg allerede nu røbe at du godt kan glemme alt om. Desværre.
Opløsningen er simpelthen alt alt for lav til at du kan opnå et brugbart resultat.
Avatar billede doggy82 Praktikant
23. oktober 2008 - 22:31 #2
Der er med lidt god vilje nok til et postkort :)
Avatar billede giorgio Nybegynder
24. oktober 2008 - 09:52 #3
øv :( har taget fat i kunstneren der har lavet billedet om han har det i en anden opløsning så det kan bære det. Jeg må vente og se hvad han kommer tilbage med.
Avatar billede giorgio Nybegynder
06. marts 2012 - 10:05 #4
Meget gammelt spg som ikke er blevet lukket. sorry