Avatar billede ha9953 Nybegynder
28. oktober 2008 - 23:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Software error Linkstation Live

Hej

Jeg er ved at blive godt og grundigt frustreret. Jeg har forsøgt alt efterhånden. Bl.a. opdateret firmware på min linkstation live nas.

Intet har hjulpet...

Hver gang jeg forsøger at lave en nye share eller forsøger at lave en reset til factory defaults - ja faktisk hver gang jeg forsøger at laver ændringer via interfacet, kommer den med følget fejl:

Software error:

Can't modify constant item in scalar assignment at /www/cgi-bin/module/BufGroupCommand.pm line 1, near "shift;"
BEGIN not safe after errors--compilation aborted at /www/cgi-bin/module/BufGroupCommand.pm line 16.
Compilation failed in require at /www/cgi-bin/module/BufGateCreateNumber.pm line 13.
BEGIN failed--compilation aborted at /www/cgi-bin/module/BufGateCreateNumber.pm line 13.
Compilation failed in require at ./html/en/gate_check.pl line 12.
BEGIN failed--compilation aborted at ./html/en/gate_check.pl line 12.

For help, please send mail to the webmaster (admin@localhost), giving this error message and the time and date of the error.
Software error:

[Tue Oct 28 13:09:43 2008] top.cgi: Can't modify constant item in scalar assignment at /www/cgi-bin/module/BufGroupCommand.pm line 1, near "shift;"
[Tue Oct 28 13:09:43 2008] top.cgi: BEGIN not safe after errors--compilation aborted at /www/cgi-bin/module/BufGroupCommand.pm line 16.
[Tue Oct 28 13:09:43 2008] top.cgi: Compilation failed in require at /www/cgi-bin/module/BufGateCreateNumber.pm line 13.
[Tue Oct 28 13:09:43 2008] top.cgi: BEGIN failed--compilation aborted at /www/cgi-bin/module/BufGateCreateNumber.pm line 13.
[Tue Oct 28 13:09:43 2008] top.cgi: Compilation failed in require at ./html/en/gate_check.pl line 12.
[Tue Oct 28 13:09:43 2008] top.cgi: BEGIN failed--compilation aborted at ./html/en/gate_check.pl line 12.
Compilation failed in require at /www/cgi-bin/top.cgi line 786.

For help, please send mail to the webmaster (admin@localhost), giving this error message and the time and date of the error.

Jeg er desperat, derfor de 200 point
Avatar billede ha9953 Nybegynder
29. oktober 2008 - 15:51 #1
nogen forslag?
Avatar billede ha9953 Nybegynder
29. oktober 2008 - 21:06 #2
Jeg fandt selv en løsning
Avatar billede tbs222 Nybegynder
07. november 2008 - 15:09 #3
Hej,
Må jeg høre hvorledes du løste det? Jeg har selv store problemer med min Linkstation Live og har forsøgt (næsten) alt! Vil egentlig helst reformatere den, men får nu webinterface op på kinesisk!! :-)
Avatar billede bravo123 Nybegynder
12. marts 2009 - 08:12 #4
Hej, jeg har også problemer med at installer selve interfacet, jeg bliver heletide blokkeret med at der skal en administrator guidance til at installere, selvom jeg er logget på som administrator, har du niogen ide til hvordan det løses