Avatar billede cyberzoom Nybegynder
27. juni 2001 - 18:19 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Den nyeste fordeling af SMS nr.

Nogen som kan give mig den aller nyeste fordeling af SMS nr, ClubBlahBlah-numre  og Telmore\'s telefonnumre  skal også indgår i denne liste..
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
27. juni 2001 - 18:20 #1
Der er ingen liste længer, grundet at det er muligt, at tage sin mobi, med til et andet mobi selskab.. end det selskab, hvor nummeret hører hjemme..
Avatar billede cyberzoom Nybegynder
27. juni 2001 - 18:21 #2
Ja men hvad gør man så når man skal afsende mobil beskederne til f.eks. ClubBlahBlah-numre  og Telmore\'s telefonnumre
Avatar billede minijensen1 Nybegynder
27. juni 2001 - 18:22 #3
Okay.. Det er jeg ikke så glad for at høre.. Jeg sidder lige og arbejder på en SMS-sender.. Hvad gør man så?
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
27. juni 2001 - 18:25 #4
sender via sms.mobilix.dk kan sende til de fleste mobil selskaber...

Men det er egentligt et godt spørgsmål...
Avatar billede keysersoze Guru
27. juni 2001 - 18:26 #5
på et tidspunkt kunne man vha. mobilix sende sms-beskeder til alle mobiltelefoner - om man kan mere ved jeg ikke...

det som nogle har kigget på (ved ikke om det er lykkedes) er at lave en løkke der simpelthen forsøger at sende til ALLE udbydere...
Avatar billede cyberzoom Nybegynder
27. juni 2001 - 18:28 #6
HVordan det.. så vil du jio afsende samme besked 1000 gange.. vid du ikke får svar om beskeden er  modtaget
Avatar billede minijensen1 Nybegynder
27. juni 2001 - 18:28 #7
dalbjerg >> Hvordan sende via sms.mobilix.dk??
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
27. juni 2001 - 18:30 #8
mobilnr@sms.mobilix.dk sender stort set til alle mobil selskaber...
Avatar billede nomiz Nybegynder
27. juni 2001 - 18:35 #9
besked.dk
Avatar billede keysersoze Guru
27. juni 2001 - 18:47 #10
man vil ikke sende sende den samme besked 1000 gange - og dog...

den samme besked vil blive forsøgt afl. til alle selskaberne - men kun det ene (der hvortil mobilnummeret passer) vil videresende den til mobilen...
Avatar billede cyberzoom Nybegynder
27. juni 2001 - 18:50 #11
Der må være en liste.. HVEM har denne liste.. jeg har kun den gamle og den virker men den kan ikke sende til ClubBlahBlah-numre  og Telmore\'s telefonnumre
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
27. juni 2001 - 18:51 #12
ja, men hvad vil du bruge, den til. Nå nummerne, bliver flyttet rundt, mellem de. foreskellige selskaber??
Avatar billede keysersoze Guru
27. juni 2001 - 19:02 #13
den vistnok mest omfattende liste er her:

http://www.eksperten.dk/spm/61032

men ellers skal man lave sin egen ud fra telestyrelsens oplysninger... men den holder jo ikke pr. 1/7 :o(
Avatar billede cyberzoom Nybegynder
28. juni 2001 - 18:26 #14
Ok så har jeg svaret til jer

Avatar billede keysersoze Guru
28. juni 2001 - 18:51 #15
ja?