Avatar billede perj2000 Novice
02. november 2008 - 13:40 Der er 4 kommentarer

Tekst på billede

Hej folks
Findes der en metode eller en komponent, der ud fra et eksisterende JPG billede kan generere et nyt med en tekst som indtastes på siden?.
Hilsen
Per
Avatar billede mitbrugernavn Praktikant
02. november 2008 - 14:12 #1
ja - du skal bruge ASPImage - http://www.serverobjects.com/comp/Aspimage.htm - her er vejledningen
Avatar billede perj2000 Novice
02. november 2008 - 15:25 #2
Perfekt!. Jeg har alledede fået mit eksempel til at spille.
1000 tak for hjælpen og det hurtige svar
/Per
Avatar billede mitbrugernavn Praktikant
02. november 2008 - 15:57 #3
ja - det er et ret sjovt komponent at lege med - har brugt det til bl.a. at lægge vandmærke på - lidt avanceret men sjovt. takker og god aften
Avatar billede mitbrugernavn Praktikant
07. december 2008 - 14:24 #4
husk at accepter svar - så spørgsmål lukkes