Avatar billede ksveigaard Nybegynder
17. november 2008 - 00:07 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Bedste bog til at lære det, på dansk..

Hvilken bog kan anbefales til at lære VBA programering, til at starte med på dansk, enten 2003 eller 2007.

Meget gerne en slags selvstudium bog.
Avatar billede jacoblemming Nybegynder
21. november 2008 - 08:53 #1
Hej ksveigaard

Jeg er selv VBA programmør og synes VBA for Dummies gav mig en fin oversigt til de basale ting i 2003 udgaven, da jeg startede for et par år siden! MrExcel.com var også en fin Intro. Ellers synes jeg at få MEGET ud af denne type fora!

Mvh
Jacob Lemming
Avatar billede mikisoq Nybegynder
29. november 2008 - 14:20 #2
Hej ksveigaard,

Jeg er selv meget begejstret for bogen:
Excel 2003 programmering med VBA skrevet af Sharon Podlin, men er endnu mere begejstret for det meget omfattende notehæfte, der kan hentes på adressen:

http://www.sam.sdu.dk/~tip/VidEdb2005F/downloads/noter/kapitel1.pdf

Du skifter så bare kapitelnummeret ud i web-adressen - der er 12 kapitler.

Håber du kan bruge det! God arbejdslyst :-)
Avatar billede ksveigaard Nybegynder
01. december 2008 - 01:13 #3
Takker, har købt begge bøger og downloadet pdf, så nu må jeg jo blot komme igang.