Avatar billede tdktman Juniormester
17. november 2008 - 10:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flash på hjemmeside

Hej

jeg vil høre om nogle kan hjælpe mig med at finde ud af hvor jeg finder noget flash/java som minder om dette:

http://www.pralamodels.dk/top.php

eller kan man kopier denne flash og bruge den selv?

Håber nogle kan hjælpe

Mange tak
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2008 - 10:54 #1
Der findes vist nok nogle forskellige programmer til at hente animationer fra en webside. Læs her, fx: http://www.flashget.com/index_en.htm

Men pas nu på med bare at kopiere løs! Materialer fra hjemmesider er copyright-beskyttede.

  // Steeven
Avatar billede tdktman Juniormester
17. november 2008 - 11:57 #2
ok mange tak. Jeg vil ikke "stjæle" noget fra nogen, bruger det kun som inspiration.

Nu har jeg brugt flashget, og konverteret SWF filen til FLA, hvordan laver jeg den så om til SWF igen?
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2008 - 12:07 #3
Har du et program som fx Macromedia (eller Adobe) Flash? Eller hvordan redigerer du i .fla-filen?

  // Steeven
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2010 - 23:13 #4
Har du fået svar på dit spørgsmål? Skal vi få lukket spørgsmålet nu efter halvandet år...