Avatar billede moroax Nybegynder
18. november 2008 - 01:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

find fejl under ie7

Mon der er en eller anden venlig sjæl som vil hjælpe med at gennemgå min side: www.eroticguide.dk for javaScript fejl under ie7 ??..

der er simpelthen ting som bare driller :(

eks.:
* den shecker ikke om alle felter i send postkort er udfyldt
* Topmenuen(Jylland, Sjælland osv. er en dropdown menu som også er ude af drift
* og der er sikkert flere..

// MoRoax...
Avatar billede olebole Juniormester
18. november 2008 - 09:42 #1
Avatar billede moroax Nybegynder
18. november 2008 - 19:45 #2
155 fejl...

(1.000 tak for at have lavet ie7 M$ - nu har jeg en masse at lave igen *S*)

Hej Ole, længe siden - du hygger dig stadig dagligt herinde?!!..
- jamen rart at høre experterne holder ved :)

// MoRoax...
Avatar billede moroax Nybegynder
09. november 2012 - 17:45 #3
Lukker...