Avatar billede issak Nybegynder
18. november 2008 - 18:12 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

IDE DVD-ROM 16x problem

hej jeg har en IDE dvd-rom som ikke vil læse mine dvd skiver, men den vil godt læse almindelige cd'er. er der en som har mulige løsninger på mit problem så sætter jeg rigtig stor pris på det, jeg har ikke så fandes meget forstand på hardware =)
Avatar billede issak Nybegynder
18. november 2008 - 20:45 #1
det eneste information jeg kan finde med EVEREST er:

Beskrivelse    Værdi
Egenskaber for Optisk Enhed
Enheds Beskrivelse    IDE DVD-ROM 16X
Producent    Afree
Device Type    DVD-ROM

Læse Hastigheder
DVD-ROM    16x

jeg ved ik hvordan jeg ellers finder ud af hvilken model det er
Avatar billede issak Nybegynder
18. november 2008 - 20:56 #2
Model No. DHI-G40
mere information kan jeg simpelthen ikke finde
det lader heller ikke til at jeg kan finde nogle firmware drivers fra Afree
da de åbenbart kun har converter/rip programmer til download.
Avatar billede issak Nybegynder
19. november 2008 - 05:24 #3
Godmorgen, ville lige se om der var nogen som havde skrevet =)
desværre nej..
jeg har siddet og fundet alt muligt gøgl på nettet med andre der har samme problem osv. men det er meget forvirrende med alt det flash et drev og firmware osv. jeg har overhovedet ik forstand på det her, og lidt hjælp kunne være super. evt. forklar mig hvordan jeg ser min fulde dvd-rom info så det måske kan gøre min søgen nemmere
Avatar billede issak Nybegynder
19. november 2008 - 05:28 #4
jeg sætter ydligere 200 point på spil til en som muligvis kan hjælpe
Avatar billede issak Nybegynder
19. november 2008 - 09:51 #5
Jeg stopper den bare her. Jeg har købt et nyt dvd brænder drev og det virker som det skal. hyg jer =)
Avatar billede issak Nybegynder
23. april 2014 - 22:50 #6
En eller anden smid lige et svar så jeg kan få uddelt mine udstående point..
Avatar billede issak Nybegynder
23. april 2014 - 23:29 #7
..