Avatar billede scopionius Nybegynder
21. november 2008 - 22:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvilken bærbar pc er mon bedst?

Hvilken bærbar pc er bedst til almindelig kontorarbejde. Skal være hurtig og kunne håndtere et tegne- og ordreprogram på samme tid?
Ønsker mig et mærke som bare er holdbar. Prisen er ikke nødvendigvis afgørende men jeg havde forestillet mig at 4000 kr måske kunne klare det?
Avatar billede haverslev Novice
21. november 2008 - 23:14 #1
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2008 - 12:47 #2
Vær dog opmærksom på at Lenovo 3000 N200 med Dual 2 Core processor har et lidt underligt kølingssystem. Dvs. at der ikke er en mellemting som kølerens hastighed kan være på men det er enten ingen køling eller fuld skrue og PC'en når forholdvist op i den temperatur på kort tid. Dog ellers god byggekvalitet..
Avatar billede scopionius Nybegynder
23. november 2008 - 17:34 #3
Ok, jeg kikker på det. Flere bud?
Avatar billede scopionius Nybegynder
23. november 2008 - 17:42 #4
Skal dog lige siges at jeg faktisk helst vil have en uden indlagt OS system.
Avatar billede haverslev Novice
23. november 2008 - 18:34 #5
De fleste bærerbar leveres efterhånden med styresytem og det sjove er faktisk, hvis du skal købe en UDEN OS,  så er de dyrere købe end en med styresytem
Men enkelte kan købes uden:
http://www.zepto.dk/Shop/Config.aspx?configurationid=872&notebookid=1213

http://www.mm-vision.dk/vishovedgruppe.asp?menu=notebook
Avatar billede scopionius Nybegynder
23. november 2008 - 22:44 #6
Takker for info. Prøver at arbejde med mulighederne samt søger lidt på nettet. Kender ikke titan mærket og er ret utryk ved at skulle købe en sådan, men den opfylder ellers mit behov som jeg kan vurdere det.
Avatar billede haverslev Novice
24. november 2008 - 09:04 #7
Zepto er ikke ringere, ej heller bedere end andre bærebare pc`er, så der skulle nu ikke være noget utrygt ved at købe den.