Avatar billede rebecca Novice
23. november 2008 - 09:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ny bærbar

Hvad siger i til denne >>> http://www.laptops.dk/product_info.php?cPath=124&products_id=2562

Findes den billiger på nettet må i meget gerne ligge et link.

Er der nogen der har et bedre forslag til max. 4500 kr.

Er det en total skodmaskinen eller er den okay ( til prisen).

Skal kun bruges til skolebrug og lidt småspil (ingen store spil).

Eneste krav er min 15" skærm og en core 2 duo
cpu på min 1.8 Ghz
Avatar billede haverslev Novice
23. november 2008 - 19:03 #1
Ganske fin maskine til prisen - HP (compaq) gå man ikke helt forkert af.
Tillige er det en med Core2 duo på 2 Ghz, 2Gb ram, kortlæser og bluetooth
Grafikkortet er ikke så ringe endda, kan klare en hel del spil osv:
http://www.notebookreview.com/default.asp?newsID=4154
Avatar billede haverslev Novice
30. november 2008 - 15:58 #2
Avatar billede rebecca Novice
30. november 2008 - 20:04 #3
Hej Haverslev

Du må have lidt tålmodighed :o), for det første ville jeg lige se om der kom andre bud og for det andet er jeg lige kommet hjem fra ferie :o)

Men her er dine point og jo jeg kender godt E regler og hvordan man acceptere/afviser et svar.

Håber du får en god jul samt et godt nytår og tak for dit svar endnu engang...

Mvh.rebecca
Avatar billede bhy Nybegynder
28. januar 2009 - 23:06 #4
Ok. Tak. Lige et spørgsmål. Hvis man tager udgangspunkt i den du henviser til http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=2537&osCsid=44bffe9dc60a705490c7b2a2e34724a0

Hvad betyder det så, når der står: "Windows Vista Business / XP Pro installations medier medfølger" ?? Hvilket styre system kommer den så med?? Kan man selv vælge eller`?? Forstår det ikke helt:-)
Avatar billede bhy Nybegynder
28. januar 2009 - 23:08 #5
Hov...Forkert debat..sorry