Avatar billede tracker Nybegynder
28. juni 2001 - 19:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor?!

Har ik flere point at uddele, end 5!! hehe

Mit spørgsmål er, hvad der er galt siden min trådløse mus, (logitech´s cordless wheel mouse) ik virker hver anden gang jeg tænder min com! så skal jeg genstarte og tilslutte igen?! hvad er der galt, og hvordan får jeg det til at virke! plz help
Avatar billede tracker Nybegynder
28. juni 2001 - 20:11 #1
Helt ærligt, jeg har ik flere point at uddele!!
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. juni 2001 - 20:12 #2
På den sorte boks sidder der en knap til at vælge en anden kanal, prøv at skifte kanal.
Har aldrig haft problemer med mine 2 logitech\'s på winme eller win2k.
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. juni 2001 - 20:13 #3
Skidt med det, bare du bliver kørende og din konto går bare i minus!
Avatar billede tracker Nybegynder
28. juni 2001 - 20:14 #4
kan man uddele flere point end man egentlig har?!
Avatar billede tracker Nybegynder
28. juni 2001 - 20:15 #5
Der sidder ingen knapper, til forskellige kanaler!

Kun én, og det er til connect...
Avatar billede tracker Nybegynder
28. juni 2001 - 20:18 #6
Jeg lukker ned, og uddeler nogle flere point så!
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. juni 2001 - 20:19 #7
Det kan godt være der står Connect på den, læste bare at det var til at skifte kanal, min mus virkede ikke første gang, så jeg trykkede bare på knappen på den lille boks.
Jo, der sidder også en knap i bunden af musen, den er til det samme!

Og jo, jeg har da set flere steder nogen der har lovet 900 point ud og sørme om det ikke gik, den anden fik sine point!
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. juni 2001 - 20:20 #8
Takker for points ;o)