Avatar billede crazyden Nybegynder
30. november 2008 - 16:27 Der er 3 kommentarer

Hvilken af disse bærbare skal jeg købe?

Hej.
Jeg går i gymnasiet og er ved at kigge på ny bærbar. Den skal være billig og bare bruges til skolebrug. Jeg har kig på følgende to computere; en FSC - http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/WCCE:NOR-110136-003_(Wupti1).html og en ACER - http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/1430900_(Wupti2).html.
. Min gamle computer var en ACER, og den gik i stykker fordi den blev for varm - der var noget galt med blæseren, der ikke kunne laves, så nu er jeg lidt i tvivl om jeg skal have en ny ACER, da jeg har hørt fra andre, at de har haft samme problem. Jeg kender slet intet til Fujitsu Siemens. Ved mange har oprettet et lignende spørgsmål, men alle foreslår noget forskelligt, og nu har jeg så fundet frem til disse to.
Avatar billede blackscorpion Nybegynder
30. november 2008 - 16:43 #1
Jeg ville tage FSC'en, da jeg mener du får mere for pengene.

Desuden ville du kunne brugere fsc'en i længere tid da den generelt er større, altså bedre cpu, mere ram og større harddisk. ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. november 2008 - 20:29 #2
Dog er FSC´en en consumer model og dermed er kabinet ikke lavet til daglig op/ned af tasken.

Vil anbefale dig at kigge efter en i Lifebook/Esprimo Mobile serien.

Hvad er min. kravene til den og hvad er budget?
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. december 2008 - 11:35 #3
hallo?