Avatar billede fastpoint Nybegynder
02. december 2008 - 13:02 Der er 9 kommentarer

skal have ren skrevet 4 logoer

Hej

hvem kan hjælpe med renskrivning af 4 logoer?
Jeg har lavet et udkast til hvordan de skal se ud og du modtager de fonts der skal benyttes til dem.
Det er ikke noget avanceret der skal laves.

Det er mod betaling. 1000-1500kr

Hvem er interesseret?
Avatar billede sherlock Nybegynder
02. december 2008 - 13:08 #1
Jeg vil gerne se opgaven.

jkp at eanet dot dk
Avatar billede mywebcreations Nybegynder
02. december 2008 - 13:52 #2
Hej Fastpoint!

Du kan sende udkast til undertegnede, så skal jeg nok hurtigt hjælpe med opgaven

Med venlig hilsen
Kim H.
tkhau@mwc.vn
www.mwc.com.vn
Avatar billede minus Nybegynder
02. december 2008 - 15:58 #3
Hej,

Hvis du endnu ikke har fundet den rette til opgaven, stiller jeg mig til rådighed :)
Send dine udkast mv. så kan vi sammen finde ud af, hvordan opgaven løses.

Mvh
Shahrokh Sotoudeh
www.retard.dk
shahrokh.sotoudeh@gmail.com
Avatar billede 4zaken Novice
02. december 2008 - 21:31 #4
Hej,

Jeg er villig til at hjælpe, studerende på Nordisk Multimedie Akademi og ivrig :)
Send mig udkast og jeg skal fikse det i aften/imorgen.

sales@jjeppesen.dk

Mvh
Jesper Jeppesen
Avatar billede computerlab Nybegynder
03. december 2008 - 19:49 #5
Jeg er freelance leverandør til private og mindre virksomheder, til fair priser.

Produkter og services: CMS- og hjemmesideløsninger, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling.

Se mere på: www.ComputerLab.dk

Du kan se referencer på min hjemmeside, samt kontakte mig via kontaktformularen på denne.

Mvh
Brian Jørgensen

ComputerLab
Data & Design
Avatar billede i-flash Nybegynder
09. december 2008 - 13:29 #6
Jeg kan hjælpe, hvis du ikke allerede har fundet en anden. Er grafisk designer
med eget bureau og diverse store kunder.

Mvh//  Jesper Hintze
Avatar billede all4n Nybegynder
19. december 2008 - 14:10 #7
Kan gøre det for 1000,- (Kommer an på hvor stor opgaven er, men tror det nok med de 1000) Arbejder for en grafisk virksomhed som elev, du kan jo lige skrive hvis du ikke har fundet en anden :)
Avatar billede getdesign Nybegynder
28. december 2008 - 15:23 #8
Vil også gerne tilbyde vores hjælp.

Vores grafiker kan levere logodesign for 1.500,- for 4 rentegninger.

Logo vil blive leveret så de er klar til tryk og web - i alle format.

Se mere på www.getdesign.dk/logo-design/

Mvh
GetDesign.dk - reklamebureau
Avatar billede i-flash Nybegynder
14. marts 2010 - 16:36 #9
Jeg er også frisk på opgaven, har mere end 2.000 logoer bag mig, så du er sikret professionelt
arbejde.

Se mere på : http://www.hintzegruppen.dk