Avatar billede jaaz Nybegynder
02. december 2008 - 15:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Indholdsfortegnelse (TOC) i Word

Office 2000.
Jeg har problemer med indryk i en indholdsfortegnelse. Jeg har defineret hængende indryk og modsvarende tabs i de TOC-styles der er i min template, således at jeg kan styre udseendet af de enkelte headings i min TOC (hvis de fylder mere end én linie). Tilsvarende har jeg én gennemgående højrestillet tab i alle TOC's, som håndterer placeringen af sidetallet.

Problemet er når en heading er kort (få karakterer, f.eks. "Structure"), så går mit sidetal ikke ud til højremargen som ønsket, men stiller sig på den position der styrer teksten i den underliggende TOC-style.

Er der tale om en "bug" i Word 2000, eller kan jeg gøre noget ved det?

Håber på hurtigt svar, da jeg har en deadline jeg skal overholde!
Avatar billede jaaz Nybegynder
25. januar 2009 - 23:18 #1
Min deadline er blevet rykket pga. dette problem. Jeg har nu fået Office 2003, og problemet er stadig det samme.
Er der slet ikke nogen der kan hjælpe?
Avatar billede jaaz Nybegynder
30. maj 2011 - 10:11 #2
Jeg lukker dette spørgsmål nu, da der ikke er kommet et accepteret svar indenfor en rimelig tid