Avatar billede boye_the_boss Nybegynder
03. december 2008 - 12:08 Der er 2 kommentarer

Flere grafikkort i samme pc.

Hej

Hvis man for at spare lidt ønsker at have flere grafikkort i samme pc, men ikke ønkser at købe nyt MB med 2 (eller flere) PCI Express slots...findes der så en løsning...

Kender til den externe boks fra matrox....men vil lige høre om andre muligheder.

Kan man i samme maskine køre et pci express og et alm pci kort ?

vil bare gerne have flere skærme...dog ikke alt for langsom grafik.

(Også hvis man kigger på nye pc...HP, Dell eller billig Medion, er de alle som regel kun født med en pci 16 express ting)

Er lidt ny med alt det her SLI / Crossfire ting.

Bemærk ønske er ikke en hurtig skærm men flere (ikke langsomme) skærme.  gerne 4 eller flere. Men 4 er nok.

De grafikkort som har vga, dvi og hdmi i samme kort...kan de trække 3 skærme på samme tid ?

:-)
Avatar billede boye_the_boss Nybegynder
03. december 2008 - 12:12 #1
http://www.pixmania.com/dk/dk/582300/art/sapphire-technology/radeon-hd-2600xt-256-mb-h.html

Maks. antal understøttede monitorer 2

Nå her er måske svaret på det med de grafikkort som også har HDMI, men alle indput om dette modtages da gerne. Tak
Avatar billede boye_the_boss Nybegynder
03. december 2008 - 12:13 #2
Så lidt fokus på den del med om samme pc kan køre med PCI 16 Express og alm PCI grafikkort på samme tid :-)