Avatar billede lundatdk Nybegynder
03. december 2008 - 19:39 Der er 5 kommentarer

Ordbog skifter konstant til Engelsk (US) i Office 2003

Hej med jer.

Jeg har store problemer med min Office pakke.
Det er Microsoft Office 2003 jeg har, hvor den danske sprogpakke er på os.

Jeg har prøvet at sætte Dansk som standard sprog på mange forskellige måder, men hvergang jeg skriver en ny linie eller genstarter programmet er den tilbage på Engelsk (US).

Kender i en løsning på mit STORE problemt?

Kasper :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
03. december 2008 - 19:45 #1
Funktioner -> Sprog -> Angiv sprog -> Fjern flueben i "Find sprog automatisk"
Avatar billede vejmand Juniormester
03. december 2008 - 19:46 #2
Jeg bruger ikke selv 2003, så det kan variere en smule fra min løsning, men det må være deromkring.  :-)
Avatar billede lundatdk Nybegynder
04. december 2008 - 08:57 #3
Det hjælper ikke, da den blot skifter tilbage til Engelsk (US) næste gang programmet startes!
Avatar billede jaaz Nybegynder
10. december 2008 - 15:14 #4
Det kunne godt lyde som om du ikke får opdateret din Normal.dot.
Kan du svare mig på om det er en standalone pc, eller om det er en pc i et (firma)netværk?
Avatar billede lundatdk Nybegynder
11. december 2008 - 09:08 #5
jaaz: Det er en pc der kører remote, hvor brugerne logger sig ind via fjernskrivebord - Den ene bruger som vi snakker om her, er den eneste med et problem. Nu virker det, men bare ikke når man besvarer mails i Outlook, så skifter den igen til Engelsk (US).

Mega problem!