Avatar billede vinge Nybegynder
04. december 2008 - 21:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fejlmelding vedr. Service Pack3 til XP

Får følgende fejlmeddelelse, når Service Pack 3 er ved at undersøge den nuværende konfiguration:

Filen c:\windows\system32\ntdll.dll er åben eller anvendes af et andet program. Luk alle andre programmer og prøv igen.
Avatar billede Jensen DK Novice
05. december 2008 - 07:13 #1
Kan du ikke bare installere SP3 i fejlsikrettilstand der kører filen sikkert ikke.
Avatar billede vinge Nybegynder
05. december 2008 - 08:52 #2
Da det er på en kammerats vegne, så går der nok lige en dag eller to. Men jeg videregiver forslaget og vender tilbage.
Avatar billede Jensen DK Novice
01. januar 2009 - 08:12 #3
Sker der noget her?  Kan der afsluttes?
Du kan læse her hvordan man giver point / lukker sine spørgsmål.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede vinge Nybegynder
01. januar 2009 - 16:13 #4
Hej
Undskyld - troede jeg havde accepteret - skulle være på plads nu, ellers må du lige sige til igen.
Godt nytår