Avatar billede doggy82 Praktikant
06. december 2008 - 16:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Trådløst TV, eller hvad?

God eftermiddag

Jeg sidder lige og kigger lidt på fladbaskere.
Vil høre om andre herinde kender til de "Trådløse" TVs fra Sony
http://www.sony.dk/product/t32-e-series/kdl-40ex1/article/id/1221214792261

Spørgsmålet er:
Er det 100% trådløst? Jeg mener, der skal vel strøm til skærmen? Eller kører den på batterier?!
Avatar billede corleonedk Nybegynder
06. december 2008 - 16:46 #1
Det der menes med trådløs er tilslutning af andre enheder såsom dvd/konsoler osv.Så du slipper for at have disse enheders kabler hængene.Dem tilsutter du en boks som kan stå et andet sted,og som så overføre signalerne trådløst til fjernsynet.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
06. december 2008 - 16:47 #2
Så ja der skal side et strømkabel i fjernsynet.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
09. december 2008 - 16:31 #3
Avatar billede doggy82 Praktikant
10. december 2008 - 17:44 #4
Ahh ok! Er det sådan man bruger eksperten!...  ;-)

Heh, jo tak for svaret.
Synes bare det er noget fup at de skriver at man ingen kabler har hængende fra TV'et...