Avatar billede bornstein Juniormester
06. december 2008 - 18:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vil ikke instalerer Plugins

Jeg er gået over til Firefox. Og det virker næsten helt fint, men jeg kan ikke se Flash TV-klip. Og når jeg forsøger at installerer manglende Plugins (Adobe Flash-player) vil den ikke.
Så siger Fox, at serveren vil blive ved med at ville sende uden nogen siden at afslutte, derfor har Firefox forhindrede forbindelsen.

Hvad mon jeg skal gøre for at Firefox kan finde ud af at installerer Plugins?
Avatar billede goulduck Nybegynder
06. december 2008 - 21:26 #1
Smut ind på www.adobe.dk og klik på "Get Adobe Flashplayer" - midt på siden. Så skulle du nok kunne få det til at virke.
Avatar billede bornstein Juniormester
06. december 2008 - 21:39 #2
Tak for svar. Jeg har i mellemtiden fundet fidusen. Man skal gemme filen på comp, og dernæst lukke Firefox, så instalerer fra den gemte fil. SÅ VIRKER DET!
Avatar billede goulduck Nybegynder
07. december 2008 - 08:27 #3
Godt du fik det til at virke.

Jeg mener også at installationsprogrammet til Flash kommer ud og siger at du skal lukke Firefox (hvis den er åben), hvilket giver tid til at lukke browseren, imens installationen står og venter. :)