Avatar billede martinsir Nybegynder
09. december 2008 - 17:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Creative Sound Blaster Audigy 2 Value - Vista 32

Hej jeg har problmmer med lyden på computeren.
Jeg havde onbord SoundMax lydkort til mit Striker Extreme bundkort, så jeg prøvede at skifte det ud med et Creative Sound Blaster Audigy 2 Value, men uden held.

Jeg har på begge kort prøvet at rode ved instillingerne og installere vista Driver, som jeg havde hentet fra producenternes hjemmesider, men stadig uden held.
Er der nogen der har nogle idéer om hvad der kan være galt?

På forhånden tak.
Avatar billede hottadpole Nybegynder
09. december 2008 - 18:41 #1
Det er nok en god ide at specificere hvad problemet/fejlen går ud på, da evt. deltagere i spørgsmålet ellers roder i blinde.
Avatar billede martinsir Nybegynder
10. december 2008 - 01:05 #2
Når jeg installere driveren til mit lydkort, så får jeg lyd MEN ufatteligt lavt så man dårligt nok kan høre det.

Da jeg havde xå var der slet ikke noget med lyden overhovedet.

Har også prøvet at formater og installere alt på ny men det virker heller ikke.

Jeg ved ikke lige hvad jeg mere kan infomere med?
Avatar billede martinsir Nybegynder
11. december 2008 - 09:53 #3
Ledningen var i stykker inden fra.