Avatar billede mrbart Nybegynder
10. december 2008 - 14:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Playstation 3 på netværk

Hej alle..

Jeg har læst en del herinde, men ku ikk rigtig blive klog på hvad jeg skal gøre..

Jeg har Cybercity.. og en Zyxel 660R-D1

Jeg har derudover en Linksys Accespoint

Problemet er at min Playstation 3 kører over trådløs netværk.. Intet problem der, pånær at jeg IKKE kan få den til at komme på internettet og Playstation Store..

Jeg har åbnet for portene i Zyxel 660R-D1, og har valgt fast IP til PS3...

Men det virker stadigvæk ikk..

Håber nogle kan hjælpe..

På forhånd TAk :)
Avatar billede blackadder68 Nybegynder
11. december 2008 - 13:40 #1
Har du andre enheder via Linksys´en, eller andre uden om ??, som har adgang til internettet?
Avatar billede mrbart Nybegynder
15. december 2008 - 22:52 #2
Altså jeg har 2 bærbare og så har jeg et Sqeezebox(musikbox) som kører uden problemer.. Jeg ved virkelig ikke hvad der er galt med den PlayStation..

Håber virkelig nogle kan hjælpe..
Avatar billede mrbart Nybegynder
07. august 2010 - 10:23 #3
Løsning fundet.. Firewall problemer