Avatar billede brianbrandt Nybegynder
10. december 2008 - 20:03 Der er 5 kommentarer

CSS boks med links, hvor text skal wrappe rundt om

Tja som overskriften siger. Jeg har en boks, som er defineret ud fra et stylesheet, og indsat links i ved hjælp af html.
Hvordan får jeg lige teksten til at gå rundt om den CSS boks ?
Lige nu går mit almindelige tekst bare ind under boksen med links.

Se eksempel her: http://truckplanner.com/wordpress/product/truckplanner-basic

Skal du bruge flere oplysninger for at kunne forstå mit spørgsmål, skriv da endelig...
Avatar billede zips Juniormester
10. december 2008 - 20:08 #1
Sæt float:left på boksen
Avatar billede zips Juniormester
10. december 2008 - 21:54 #2
Jeg var alt for hurtig og så ikke din kode ordenligt igennem, det jeg skrev virker ikke som du ønsker.
Avatar billede brianbrandt Nybegynder
11. marts 2009 - 14:15 #4
Hej Zips..
jeg fandt forresten selv en løsning :-)... send bare et svar, hvis du gerne vil have nogle point ..

sorry for sen tilbagemelding, men forsvandt lige ud af cyberspace en tid pga jeg blev far til en skøn lille datter ;-)

Mvh Brian
Avatar billede zips Juniormester
11. marts 2009 - 14:26 #5
Tillyke med din datter :-)

Vi kan jo dele point, da du også har fandt en løsning :-)