Avatar billede khartoum Nybegynder
13. december 2008 - 09:36 Der er 8 kommentarer

Hvad kræver messenger og skype af hastighed på forbindelsen

Hej Eksperten

Jeg sidder her i Khartoum i Sudan. Jeg har købt mig en internetopkobling via USB modem (dongle). Jeg har målt hastigheden med IT-borgers tester og får et resultat som følger. Upload 102kb/s og Download 295kb/s i gennemsnit over en række målinger.Den svinger meget.
Alligevel vil skype (tale) ikke virke, og messenger (tale) falder udog er ustabil. Hvad pokker gør jeg, jeg troede det var nok hastighed. Er der andre programmer der kræver mindre båndbredde.

Hilsen Henrik
Avatar billede mstorgaard Praktikant
13. december 2008 - 10:41 #1
Det lader nærmere som om forbindelsen er for ustabil
Avatar billede dana Nybegynder
13. december 2008 - 12:02 #2
Avatar billede khartoum Nybegynder
13. december 2008 - 13:08 #3
Ok dana, den prøver jeg.
Avatar billede khartoum Nybegynder
13. december 2008 - 13:11 #4
Den service er ikke tilgængelig til download i Sudan, hmmmmm
Avatar billede dana Nybegynder
13. december 2008 - 14:10 #5
Ved download, så klik Kør i stedet for Gem....Kør den direkte :) Måske det hjælper!
Avatar billede khartoum Nybegynder
13. december 2008 - 14:29 #6
Det valg har jeg slet ikke. Det er det samme med Google Earth, ingen adgang til den slags
Avatar billede dana Nybegynder
13. december 2008 - 15:46 #7
ok, her er så forklaringen :( http://sudanwatch.blogspot.com/2008/10/google-unable-to-permit-download-of.html
Det var jo ikke til at vide! Jeg kigger videre om der er noget andet du kan bruge. Lidt mere krudt på din forbindelse ville gøre en kæmpe forskel. Kan du ikke få det?
Avatar billede khartoum Nybegynder
13. december 2008 - 16:09 #8
Hej igen dana
Tak for hjælpen "so far". Jeg kan formentlig ikke få højere hastighed med dette selskab (SUDATEL). Hvis jeg skifter selskab skal jeg af med en 400 til 500 dollar for tre måneder igen, det ville jeg gerne undgå.