Avatar billede zurekk Nybegynder
16. december 2008 - 18:36 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Musik fra rejse reklame?

Hej,

Jeg leder efter et nummer som bliver spillet i en tv-reklame for et rejsebureau, jeg er ikke sikker på hvilket, men mener, at det er Apollo Rejser.

Reklamen er efterhånden nogle år gammel, men er blevet vist de sidste 3-4 somre, dog husker jeg ikke at have set den, denne.

Der er snakke om en mandlig artist, og musikken kan vist godt betegnes som "glad", eller "feel good". Nummeret starter ud langsomt, tempoet øges langsomt, og der bliver sunget hele vejen igennem. Jeg husker ikke lyrikken.

Jeg har nu brugt 1½ time på, at prøve, at finde den, men det er ikke lykkedes. Jeg håber en herinde kan hjælpe :)

På forhånd tak!
16. december 2008 - 21:30 #1
Avatar billede zurekk Nybegynder
16. december 2008 - 22:10 #2
Hej h13,

Nej, desværre, det er ikke den.
Avatar billede wham Nybegynder
16. december 2008 - 22:29 #3
16. december 2008 - 22:38 #4
16. december 2008 - 22:47 #5
Avatar billede zurekk Nybegynder
17. december 2008 - 00:50 #6
Hej igen, h13,

Der var den! "Billy Paul - Your Song".

Tusind, tusind, tusind, tak! Nøj, en lettelse :)

Smid et svar!
17. december 2008 - 07:44 #7
Super!
Det var da vist også hele rejsebranchen, vi var igennem dér (-;
17. december 2008 - 08:14 #8
Det er jo originalt Elton John der synger den.
Avatar billede zurekk Nybegynder
17. december 2008 - 13:00 #9
Hej,

"Det var da vist også hele rejsebranchen, vi var igennem dér (-;"
Ja, jeg er også meget taknemlig :D

"Det er jo originalt Elton John der synger den."
Jep. Jeg var også godt klar over, at det var et remake, men af "Elton John - Your Song", det havde jeg aldrig gættet på.

Endnu en gang, tak!