Avatar billede kcbuus Nybegynder
18. december 2008 - 21:57 Der er 2 kommentarer

hp t5720

Hejsa har krejlet mig til en sådan pc. Eller tynd klient som de kaldes.
Kan den anvendes til brug som en mediacenter pc?
Jeg vil bare have så jeg kan afspille lidt film og musik fra den.

Hilsen Buus
Avatar billede kcbuus Nybegynder
30. december 2008 - 22:50 #1
Ingen der kender noget til denne type?
Avatar billede fwskp Nybegynder
04. februar 2009 - 21:40 #2
Den er lige lille nok til medie center.
Der ville jeg nok gå efter en af de nye asus eee b204 eller b206..

Men hvis du skulle få lyst til at sælge den, så sig til.. Mangler en til et lille forenings projekt. ;)