Avatar billede simonthes Praktikant
19. december 2008 - 00:27 Der er 2 kommentarer

Mangler smartdrv.exe

hej

jeg sidder og skal installere xp gennem i386/winntv - og jeg mangler smartdrive for at skynde  denne  process.
jeg har  søgt rundt omkring  men kan ikke finde  den nogen steder - er der  nogen her  der ved  hvor den kan hentes  eller  evt  har den og  kan sende den?

på forhånd  tak

simon
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2008 - 06:54 #1
Avatar billede simonthes Praktikant
19. december 2008 - 11:33 #2
http://www.uv.tietgen.dk/Staff/Mlha/download/drivers/index.htm

her  var  et  link der virkede til hvem der  ellers  skulle bruge det.

anyways gik i gang  klokken 01.00 i nat med  installation uden smartdrive, og  i dette  øjeblik er  den 25% færdig  med  at kopiere filer, hvis nogen skulle har  brug for  et  estimate.